piątek, 18 września 2015

Począteczki

Witam serdecznie wszystkich na moim nowym blogu.
Szkoda, że nie mógł powstać na starej dobrej (zbugowanej) platformie Onetu. No cóż.

Na tym blogasku mam zamiar pisać o wszelkiego rodzaju grach, od planszowych, po komputerowe.
Jest jeszcze w remoncie, ale co tam, napiszę już coś.

Gry są dla mnie bardzo ważne. Są zabawą, lecz zawsze ograniczoną w pewien sposób, przez co musimy obejść pewne rzeczy tak, aby uzyskać zamierzony efekt (patrz: robienie dwuosobowych łóżek w MySims, używanie modów w grach). Zwykłe zabawy mają w sobie ten minus, że nie mają zasad, dlatego możliwości są nieograniczone, co jest nieco przytłaczające (a wtedy odechciewa mi się wszystkiego).

Dzisiejszy dzień rozpoczęłam farmieniem w Plemionach. Gram na świecie 94 (więcej informacji w zakładce o mnie w grach), a niedawno zaczęłam na 96, na którym chyba zbyt długo nie pobędę. Niezbyt miło gra mi się na dwóch różnych poziomach gry (tak długo muszę tam czekać na surowce...).

Z braku lepszych zajęć poszłam pograć w Star Wars: The Old Republic. Właściwie to tylko trochę się pokręciłam, zrobiłam z kolegą flashpointa i wyszłam z gry. Jakoś nie miałam nastroju na takie ciemne klimaty, szczególnie, że do głowy mi wpadło Nostale (w które zaraz sobie pogram).

Dodatkowo przerzucałam pliki z komputera na laptopa, w tym akcesoria do Simsów. Oczywiście niektóre nie działają (DLACZEGO), ale miło spędziłam te kilka minut w Warsztacie oglądając m.in. moje mniej lub bardziej przerobione ubranka z 2010 roku.


   
 
 
McGacie to dopiero był hit :"D
 
Zrobiłam też Ulqa-samę i ubrałam w kubraczek Akatsuki, bo nic lepszego nie mam jeszcze ;3;
I chyba mu zmienię te oczka, bo wyglądał bisznie, ale teraz wygląda lekko jak chibi (w sumie to przez włosy).
 
Eh, przypomniała mi się wczorajsza zabawa w robienie modeli do MMD </3
 
 
Dziękuję wszystkim za przybycie.
W kolejnym poście (nieco atencyjnym) chciałabym przedstawić moją historię grania w gry ^^ (tak, żeby mieć motywację do dalszego pisania).
 
PS Spodobał mi się dzisiaj te "zakreślaczki" XD
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz